ATE BRAND Kft.
Üzleti portréfotózás | ATE BRAND Kft.
Üzleti portréfotózás stúdiókörnyezetben
Amikor üzleti portréfotózás tervezése előtt állok, szeretek konzultálni az ügyféllel, hogy pontosan tudjam, milyen fotókat szeretne majd látni. Fontos kérdés, hogy hova szánják a képeket, mi a cél a fotókkal, de ki kell térni a webes tartalmak esetén arra is, hogy milyen az adott weboldal színvilága, ahol majd kikerülnek a képek. Nem esztétikus, amikor egy üzleti portréfotózás eredményeként készült képek később nagyon elütnek a vállalat arculatától. Felkészülni pedig sokkal egyszerűbb, mint utólag módosítani akár a képek hátterén, akár a ruhák színén.
2019 októberében fotóztam az ATE BRAND Kft. csapatát. Egy új cég, mögötte négy tehetséges fiatal, akik sokszínű tudásukat felhasználva rendezvényekre szakosodó céget alapítottak a közelmúltban. Persze már az induláskor profi weboldallal, social felületekkel, marketing tervvel léptek a piacra és itt kérték a segítségemet.
Rendezvényszervezők esetében nagyon fontos, hogy az első benyomás (akár egy fotó alapján) pozitív legyen, így azt céloztuk meg, hogy a fotókon mosolyogva, jó hangulatot sugározva mutatjuk be őket, hiszen mindezek elengedhetetlenek egy ilyen emberközpontú munkához.
Persze, minden szakma mást követel meg, más elvárásokkal kell megtervezni az üzleti portréfotózás menetét és a képek üzenetét. A lényeg itt is az üzenet. Hogy mit szeretnénk kifejezni az adott képekkel.
Szeretnéd megújítani az arculatod vagy induló vállalkozás/vállalkozóként szeretnél profi fotókat közösségi és online felületeidre? Keressük meg közösen a legjobb beállításokat, fényeket és a stúdiót, ahol mindezt megörökíthetjük.
Technikai paraméterek: jelenleg Nikon D750-es vázzal dolgozom, portré fotózás során Nikon AF-S 85mm f/1.8G objektívet használok.
A képek az MM Stúdióban készültek.
#vidaphotohu #üzeleti #portréfotózás #budapest #hungary